TURBODÚCHADLÁ Audi Seat Škoda VW 2.0 TDI 170km BMN BMR KÚPIŤ
Kód: 4465Podrobný popis
Vhodné pre vozidlá:
Audi
A3 (8P1)
Model 2.0 TDI quattro (BMN CBBB CFGB) 1968ccm 170HP/125kW 2006/03-2012/08
Seat
ALTEA (5P1)
Model 2.0 TDI (BMN CEGA) 1968ccm 170HP/125kW 2006/03-
ALTEA XL (5P5, 5P8)
Model 2.0 TDI (BMN CEGA) 1968ccm 170HP/125kW 2007/06-2009/05
Model 2.0 TDI 4x4 (BMN CEGA CFJA) 1968ccm 170HP/125kW 2007/06-2009/05
Škoda
OCTAVIA II (1Z3)
Model 2.0 TDI RS (BMN CEGA) 1968ccm 170HP/125kW 2006/04-2013/02
OCTAVIA II Combi (1Z5)
Model 2.0 TDI RS (BMN CEGA) 1968ccm 170HP/125kW 2006/04-2013/02
Volkswagen
GOLF V (1K1)
2.0 TDI (BMN) 1968cc 170PS/125kW 2005/11-2008/11
JETTA III (1K2)
Model 2.0 TDI (BMN CEGA) 1968ccm 170HP/125kW 2006/10-2010/10
PASSAT B6 (3C2)
Model 2.0 TDI (BMR CBBB) 1968ccm 170PS/125kW 2005/08-2010/07
PASSAT B6 Variant (3C5)
Model 2.0 TDI (BMR CBBB) 1968cc 170PS/125kW 2005/08-2010/11
TOURAN (1T1, 1T2)
Model 2.0 TDI (BMN CFJA) 1968ccm 170HP/125kW 2005/12-2010/05
RENOVOVANÉ TURBODÚCHADLO ČÍSLO 757042 KOMPATIBILNÉ S:
Audi A3 2.0 TDI 170km Motor: BMN BMR KÚPIŤ BUZ
Seat Altea Leon Toledo 2.0 TDI 170 km Motor: BMN BMR KÚPIŤ BUZ
Škoda Octavia RS 2.0 TDI 170km Motor: BMN BMR KÚPIŤ BUZ
Volkswagen Golf V Jetta Passat B6 Touran 2.0 TDI 170 km Motor
Turbodúchadlo bude odoslané po doručení starého alebo po zaplatení zálohy za starý kus.
Profesionálne centrum na opravu a regeneráciu turbodúchadiel
Raf Trans je tiež špecializovaná dielňa zaoberajúca sa opravou a regeneráciou turbodúchadiel.
Stroje, ktoré používame v procese regenerácie, patria medzi najdrahšie a najpokročilejšie v Európe.
Vlastníme profesionálne vybavenie SCHENCK, ktorého vybavenie sa v súčasnosti používa vo výrobnom procese 90% nových turbodúchadiel.
Proces regenerácie zahŕňa:
- Demontáž turbíny na jej prvé časti,
- pranie vo vysokotlakovej umývačke,
- pieskovanie skla (pieskovanie),
- karoséria (výmena karosérie),
- výmena štandardnej súpravy na opravu: klzné ložiská, axiálne ložisko, krídlo, základňa klzného krúžku, tesniace krúžky krídel a hriadeľa, poistný krúžok hriadeľa, poistný čap klzného ložiska, tesniace tesniace krúžky, matica kompresného kolesa a všetky montážne skrutky,
- výmena dosky,
- výmena tepelnej dosky,
- výmena rotora za hriadeľ,
- výmena kompresného kolesa,
- vyváženie rotora s hriadeľom a kompresným kolesom na stroji SCHENCK TB COMFORT ,
- zostava jadra turbodúchadla,
- kontrola tesnosti (olej 10W40, teplota okolo 40°C, tlak 5,0 bar),
- vyváženie kompletného jadra turbodúchadla na stroji SCHENCK TB SONIO ,
- inštalácia vyváženého jadra turbodúchadla v skrini,
- kalibrácia mechanizmu variabilnej geometrie na stroji FLOWBENCH .
Vyvažovanie TBcomfort v oblasti nízkych otáčok je základom pre dlhú „novú“ životnosť turbíny
Vďaka zariadeniu TBcomfort poskytujete základ pre kvalitnú opravu:
V prvom kroku odstránite nevyváženosť komponentov:
Hriadeľ s turbínou, kompresné koleso a celú zostavu.
To vytvára podmienky pre následné vysokorýchlostné vyvažovanie.
Komponenty turbodúchadla s hmotnosťou do 16 kg je možné dokonale vyvážiť.
V praxi to znamená, že vzhľadom na veľký rozsah hmotností možno vyvážiť aj turbodúchadlá nákladných automobilov, stavebných strojov či lodných pohonných systémov.
Fungovanie všetkých komponentov je spoľahlivé, logické a ľahko pochopiteľné.
Vďaka tomu je možné zariadenie TBcomfort zvládnuť už po krátkom tréningu.
- Široká škála aplikácií - od niekoľkých gramov do 16 kg
- Jednoduchá obsluha bez použitia nástrojov pomocou dotykovej obrazovky
- Najnovší, ešte presnejší systém merania
- Inovatívna konštrukcia z minerálneho odliatku pre potlačenie rušenia, väčšiu opakovateľnosť a presnosť vyváženia
- Špeciálny rezonančný rám pre vysoko presné meranie
- Permanentná kalibrácia
- Jednoduché a presné polohovanie uhla nevyváženosti
- Zariadenie so žeriavovým hákom - jednoduché nastavenie a spustenie
- Energeticky úsporný koncept pohonu
Dodatočné parametre
Kategória: | Audi |
---|---|
Hmotnosť: | 15 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.